poniedziałek, 27 lutego 2012

"Życie jest statkiem płynącym w podróż, z której nie ma powrotu."

Dziś jestem strasznie przewrażliwiona,wszystko mnie drażni,wkurza i wszystko co z tym związane.
Z czym może to być związane ?? Być może nadmiar obowiązków który nade mną ciąży. Chciałabym już mieć chociaż tygodniową przerwę i niczym się nie przejmować :)
Ale nie ma łatwo :)
Odwołując się do tytułu notki. Niestety to prawda. Każdy w życiu popełnia błędy których nie można już cofnąć nawet jakby się chciało :)

Pisałam Wam nie dawno,że będę się zdrowo odżywiać. Tak też robię :) Owoce,jogurty,ograniczone słodycze,woda i przede wszystkim ćwiczenia ! :D W końcu zbliża się lato i trzeba zadbać o figurę ! :)
Może to głupio zabrzmiało bo możecie sobie pomyśleć "Co mogę wymagać od swojego ciała skoro jestem szczupła ?" ale uwierzcie,że są niedoskonałości które mam nadzieję przez zdrowe odżywianie i dużo ćwiczeń znikną do upragnionego lata :D
Nawiasem mówiąc zrobiłam sobie postanowienie wielkopostne (nie obchodzi mnie teraz tutaj zdanie innych :D) ale NIE będę jadła przez 40 dni chipsów i będę ćwiczyła na każdym wfie ! :)
U mnie z wychowaniem fizycznym w szkole nie jest wesoło bo zawsze się znajdzie powód żeby nie ćwiczyć ale postanowienie trzeba dopiąć do końca ! :D


2 komentarze:

  1. Ogarniesz to :D trzymam kciuki xx ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Ja już ponad rok nie jem chipsów i jakoś mnie do tego nie ciągnie, tak samo jak do słodyczy. Powodzenia w wytrwaniu w postanowieniach!
    Ja też bardzo chciałabym cofnąć czas...

    OdpowiedzUsuń