poniedziałek, 13 lutego 2012

Poniedziałkowy zawrót głowy...

Po dwutygodniowej przerwie musieliśmy wrócić do szkoły. Więc nie cieszę się z tego powodu bo mamy już pełno sprawdzianów,kartkówek,referatów i projektów.... Takie jest życie osoby która chodzi do szkoły średniej :D

Dzisiejszy dzień jest dla mnie dziwnym dniem. Od samego rana nie czułam się za dobrze ale potem mi przeszło. Na ostatniej lekcji znowu się źle czułam i jak wróciłam  do domu to siedziałam chwile z Basią a potem jak ona poszła to się położyłam spać. Trochę mi przeszło.
Dziś dowiedziałam się ciekawych informacji. Do tej pory jestem w szoku....


Nie będę już Was zanudzać :)
Zabieram się zaraz za pisanie referatu z fizyki ! -.-

Mam małe pytanie :) Jesteście zainteresowani nowy postem pt. "Kilka faktów o mnie" ??:)
A teraz mam ochotę na FRUGO *.*


Piosenka na dziś to( klikamy w tytuł) :
with ur love :D

2 komentarze: