sobota, 18 lutego 2012

Dwie twarze,dwa życia....

Przedwczoraj oglądałam film dokumentalny "Dwie twarze, dwa życia".
"Historia 24-letniej Katie Piper, modelki i utalentowanej prezenterki telewizyjnej, której twarz została zniszczona podczas ataku kwasem w 2008 roku. Po wielu operacjach i sesjach fizjoterapii Katie postanawia opowiedzieć publicznie o swoich przeżyciach."
Oglądając to popłakałam się. Nie wiedziałam,że w ludziach jest tyle zawiści. Katie była śliczną dziewczyną,wprost idealną. Jej były chłopak ją zgwałcił a następnie zlecił,żeby jej twarz oblano kwasem.
Po tym wypadku dobrze sobie radziła. Nie poddała się i to jet najważniejsze. Niektórzy ludzie na jej miejscu po takim wypadku odebraliby sobie życie. Ona walczy do końca. Nawet otworzyła fundacje dla ludzi po takich wypadkach. Dlaczego ?? Zwykli ludzie nie chcą się z nią zadawać i na każdym kroku mierzą jej wzrokiem.  Dlatego zrobiła krok w przód i odważyła się wyjść z domu i pokazała,że z "taką" twarzą da się żyć i że można być szczęśliwym :)

Doszłam do wniosku,że muszę się zmienić. Moja niska samoocena na pewno mi w tym nie pomoże ale będę z tym walczyć. Dlaczego chcę się zmienić ?? Oglądając ten film dokumentalny zrozumiałam,że ludzie po wypadkach mają gorzej a i tak mówią sobie "jestem ładny/a". Ja na każdym kroku znajduje w sobie pełno wad. Jestem zakompleksiona. Postaram się zmienić. Będzie to trudne ale jest to do zrobienia :D
Pierw muszę zmienić się od środka a potem od zewnątrz :)
Chcę pozostać sobą ale chcę zmienić moje wady i kompleksy. A jak chcę się zmienić od zewnątrz ?? Może jakaś metamorfoza ?? Raczej nie :D
Wszystko się okaże jak zwalczę walkę z sobą od środka.

Czeka mnie długa droga.... :)

2 komentarze:

  1. Oglądałam to, naprawdę niesamowite, że tej dziewczynie nie schodzi uśmiech z twarzy. A tobie życzę powodzenia, a w razie czego wal śmiało. Ja też myślałam o zmienieniu swojego życia, ale u mnie to jakoś niemożliwe. Cóż... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog :) Zapraszam do mnie: lifeofreal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń