piątek, 17 lutego 2012

Coś i nic.....

Widziałam,że tak będzie.... Szkoła,nauka czyli brak wolnego czasu na pisanie bloga... Codziennie mam tyle lekcji i nauki,że nie wiem jak mam to pogrodzić. Mam nadzieję,że po dwóch tygodniach wszystko się uspokoi i znajdę więcej czasu dla siebie :)

Miałam napisać fakty o mnie ale jeszcze tego nie zrobiłam ale w najbliższym czasie pojawi się ta notka na blogu :)

Obecnie siedzę,pisze notkę dla Was i popijam herbatę o smaku jagód i jeżyn :D <3

Ostatnio zaczęłam pisać opowiadanie (na razie tylko dla mnie). Nie wiem czy kiedykolwiek ujrzy światło dzienne ale wszystko się okaże :)
Pisałam już kiedyś opowiadanie i okazało się totalnym niewypałem. Dlaczego skończyłam go pisać ?? Ludzie przestali go czytać. Mam obawy,że w tym przypadku wyjdzie tak samo....

Wczoraj był tłusty czwartek i nie zjadłam ani jednego pączka. Jakoś nie miałam ochoty. Nie wiem co się ze mną dzieje.....
Dziś tak myślałam i doszłam do wniosku,że od poniedziałku zacznę się zdrowo odżywiać.
Będę piła dużo wody,jadła więcej owoców i warzyw,jadła musli i jogurty itd :)
Kiedyś już tak robiłam i udawało mi się :) Przeżyłam nawet 10 dni bez CZEKOLADY ! :D


Następna notka będzie dość nietypowa. Będą to moje rozmyślenia na temat który wczoraj mną wstrząsnął.....



3 komentarze:

  1. Ach, zdrowe odżywianie... chyba też nad tym popracuję. Dobrze by było, bo ostatnio zaczęłam zaniedbywać to. Wiesz, mało jem, a jak już jem to byle co. Muszę wziąć z Ciebie przykład. ;)
    bez czekolady tyle wytrzymałaś ?! xd
    Ja ostatnio traktuję to jako mój lek na depresję.
    Pisz, zyskałaś nowego obserwatora ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem,że było łatwo bez czekolady :D Organizm inaczej reagował i czułam się tak "pusto" ;)

      Dziękuje ;*

      Usuń
  2. Ja czytałam twoje opowiadanie i wielką przykrość mi zrobiłaś, gdy przestałaś pisać.
    Mnie w ogóle nie ciągnie do czekolady, ale gdy ktoś mnie częstuje i nie biorę, to już wielkie darcie i już tak dla świętego spokoju trzeba wziąśc.
    A z moimi rodzicami zdrowe odżywianie nie jest łatwe... xD

    OdpowiedzUsuń