czwartek, 23 lutego 2012

Każdy postrzega życie na własny sposób, każdy inaczej przeżywa porażki, problemy i triumfy....

U mnie bez zmian. Nic się nie zmieniło. Nie rozmawiałam z nią. Jedynie to stać ją na zwykłe "cześć" gdy się mijamy.... Niesamowicie mnie to boli.... Ale cóż, trzeba żyć dalej ;) Nie jest łatwo ale jakoś daję radę dzięki jednej osobie. Dziękuje ! :*

W szkole jak w szkole.... Nic specjalnego ;) Natłok sprawdzianów w tym tygodniu już minął ale w następnym czeka mnie powtórka  rozrywki... Najważniejsze jest to,że daję radę i efekty są nawet dobre :)
Pierwszy raz w życiu dostałam 6 ze sprawdzianu z ANGIELSKIEGO :D zawsze 4 lub 5 a tu taka niespodzianka :D 


So sick <3

2 komentarze:

  1. Gratuluję szóstki z angielskiego, zdolniacha z Ciebie! :D

    Karolaaxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szóstki, szacun... :) Może odbudujecie jeszcze waszą przyjaźń, a to był tylko sprawdzian dla was obu? Daj znać, jak rzucicie się sobie na szyję z przeprosinami. :) Trzymam kciuki. I mam jeszcze prośbę. Mogłabyś informować mnie o nowych postach na blogu?
    Pozdro ♥ A za kilka chwil nowy wpis u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń