piątek, 2 marca 2012

"Człowiek zupełnie nie wie, kiedy tonie, która kropla wody wyznacza mu koniec. "

Ostatnia notka była w poniedziałek... Znowu zaczyna się okres w którym zaczynam zaniedbywać bloga.
Natłok nauki w szkole robi swoje. Teraz siedzę,popijam ciepłą herbatę i piszę do Was żebyście nie pomyśleli,że o Was zapomniałam bo tak nie jest.
Rozchorowałam się na dobre. Przeczuwałam,że tak będzie.... Przyszedł weekend a ja będę tylko leżeć,kichać, narzekać na gardło. Mam nadzieję,że nie dostanę gorączki. Przecież nie mogę. Muszę wrócić w poniedziałek do szkoły.Nie lubię mieć zaległości. Nigdy nie mam ich zbyt wiele bo dzięki kochanej Basi wszystko mam na bieżąco :D

Gdy będę na siłach chciałabym dokończyć książkę pt. Pamiętnik od Nicholasa Sparksa :)

Mam w planach przeczytać jeszcze książkę pt. "Ogień i woda" od Pauline Rowson :)




Czytał ktoś z Was te książki ?? :) Może polecicie mi jakieś inne warte przeczytania ? :D

A teraz uciekam dalej leżeć w łóżeczku i będę oglądać film pt. "Mamma mia" :D



3 komentarze:

  1. Dawno nie czytałam żadnej książki... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. "mamma mia" oglądałam na wakacjach o.O a co do książek do polecam srie "zwiadowcy" :) jak jeszcze mi coś wpadnie do głowy to dam ci znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie większość (jak nie wszystkie) książki Nicholas'a Sparks'a są warte przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń