czwartek, 8 marca 2012

don't step back 'cause somebody else might steal your dreams....

Dziś dzień specjalny dla każdej Kobiety :) Na wstępie chciałam życzyć wszystkim czytelniczkom (chyba się jakieś znajdą) dużo miłości,szczęścia oraz dużej determinacji w spełnianiu swoich marzeń ! :)

Każdy z nas lubi dostawać prezenty. Chociaż nawet takie malutkie :)
Pochwalę się,że nawet dziś dostałam. Małe gesty a potrafią wywołać uśmiech na twarzy :)

Nie pisałam do Was ponieważ nie miałam ochoty, brak humoru i wszystko nie było tak jak miało być.... Dziś jest już lepiej i cieszę się,że nie jest tak jak wczoraj. Wczoraj byłam tak wkurzona i czułam się tak jakbym miała zaraz eksplodować.... Łzy same napływały mi do oczu ale udawałam,że wszystko jest okej i nie dawałam pozoru,że jest u mnie źle... Opanowałam już to do perfekcji....

W następnym tygodniu mam znowu nawał nauki (to już chyba normalność).... Czy nauczyciele zdają sobie sprawę,że my mamy swoje życie osobiste a nie tylko książki ?! Chyba nie.....

Zakończę już tą jakże bezsensowną notkę.... Nawet słów dobrze nie potrafię dobrać i zdań nie umiem skonstruować....

Trzymajcie się cieplutko ! :* Już niebawem znowu się do Was odezwę :)




3 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za życzenia, nawzajem. :)
    Co dostałaś? :)
    Mam nadzieję, że w twoim życiu wszytko się ułoży... ;*
    Powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nowy post. Zapraszam i czekam na coś nowego u ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń